Kiedy marketing to Twój biznes, potrzebujesz Facebooka jako swojego partnera.
Nigdzie indziej nie możesz uzyskać masowej ekspozycji na potencjalnych klientów przy tak minimalnych kosztach. Jeśli nie używasz jeszcze Facebooka jako narzędzia marketingowego numer jeden, poniższy artykuł pokaże Ci, dlaczego powinieneś nim być i jak to zrobić.Marketing za pomocą zakładek na Facebooku to łatwy i skuteczny sposób na rozpowszechnianie informacji. Możesz utworzyć zakładkę „Promocje” i wyróżnić przedmioty, które masz w sprzedaży, udostępnione kupony, a nawet organizowane konkursy. To świetny sposób, aby Twoi obserwatorzy mogli łatwo śledzić to, co się dzieje.Organizowanie konkursów i prezentów może naprawdę poszerzyć grono odbiorców na Facebooku, więc upewnij się, że w pełni wykorzystujesz. Gdy ktoś polubi Twoją stronę, może wziąć udział w losowaniu, aby wygrać wspaniałą nagrodę. Zawsze bierz udział w każdym konkursie. Jeśli mówisz, że rozdajesz nagrodę, upewnij się, że to robisz.Możesz budować wartość swojej kampanii na Facebooku, korzystając z tej platformy do udostępniania ekskluzywnych treści. Podaj konkretne przykłady rodzaju ekskluzywnych treści, do których mają dostęp Twoi subskrybenci. Możesz na przykład użyć Facebooka, aby udostępnić kody kuponów lub powiadomić subskrybentów o nowych produktach, których jeszcze nie wydałeś.Jeśli nie masz nic wartościowego do powiedzenia swoim odbiorcom, nic nie mów. Ludzie nie chcą odwiedzać Twojej strony i być traktowani z informacjami, które są bezużyteczne i/lub nieaktualne. jeśli nie masz nic istotnego i unikalnego do omówienia, spróbuj udostępnić linki lub filmy, które są w tej samej niszy.Nigdy nie kłóć się z członkiem swojej bazy fanów. Mogą być ludzie, którzy nie lubią twojego produktu i mogą mówić negatywne rzeczy. Zachowaj spokój w takiej sytuacji. Sposób, w jaki sobie z tym poradzisz, da ludziom dobre wyobrażenie o tym, jak to jest robić z tobą interesy.Twórz regularne posty na swojej stronie na Facebooku.
Skonfigurowanie strony, umieszczenie wielu postów pierwszego dnia, a następnie ignorowanie strony przez kilka następnych miesięcy nie wpłynie na poprawę Twojej firmy.
Skonfiguruj harmonogram publikowania, który odpowiada celom Twojej firmy na stronie na Facebooku, i trzymaj się go.Nie zapomnij umieścić informacji kontaktowych na stronie swojej firmy na Facebooku. Powinny one zawierać te same informacje o Twojej firmie, numer telefonu i adres firmy. Jeśli dana osoba jest zainteresowana tym, co widzi na Twojej stronie na Facebooku, ważne jest, aby miała Twoje dane kontaktowe, aby dowiedzieć się więcej.Nie włócz się po swojej stronie. Nie wpadaj w pułapkę Facebooka polegającą na myśleniu, że więcej postów jest najlepsze. Ludzie nie muszą wiedzieć o wszystkim, co robisz. W rzeczywistości, jeśli masz tendencję do włóczenia się poza tematem, w rzeczywistości możesz wyrządzić więcej szkody niż pożytku. Ludzie podążają za Tobą z jakiegoś powodu, więc skup się na tym, co Ty lub Twoja marka robi najlepiej.Upewnij się, że Twoja strona na Facebooku wygląda świetnie. Wygląd jest ważny w marketingu. Jeśli Twoja strona wygląda okropnie, ludzie rzadziej będą chcieli ją odwiedzać. Upewnij się, że wygląda ładnie, ale jest łatwy do przeglądania i nawigacji. Wybierz zdjęcie profilowe, które wygląda odpowiednio i obejmuje wystarczającą ilość Twojej strony.Poświęć czas i energię na marketing na Facebooku. Facebook to dość duży serwis, a wykorzystanie jego strategii marketingowych wymaga skoncentrowanego wysiłku. Jeśli spróbujesz nakłonić kogoś do pracy nad twoją stroną, która ma już dużo do zrobienia, nie zajdziesz daleko, ponieważ musi on cały czas być na bieżąco. Poświęć swojemu marketingowi na Facebooku poważny wysiłek i zasoby, aby uzyskać z niego poważne wyniki.Organizuj konkursy na Facebooku. Organizowanie konkursów i rozdawanie zabawnych nagród to świetny sposób, aby ludzie polubili Twoją stronę na Facebooku. Ludzie uwielbiają darmowe nagrody i mogą pomóc Ci zdobyć więcej obserwujących. Ustaw datę zakończenia konkursu i zezwól na wstęp tylko osobom, które lubią Twoją stronę.Marketing to szybko rozwijający się biznes pod presją i na szczęście dla Ciebie Facebook znacznie to ułatwia. Skorzystaj z porad zawartych w tym artykule, aby założyć i uruchomić swój profil i oglądać wyniki! Poświęcając zaledwie kilka minut na kampanię każdego dnia, możesz dotrzeć do tysięcy nowych klientów i rozkręcić biznes.