Jak korzystać z marketingu e-mailowego, aby rozwijać swój biznes?

Marketing Twojej firmy wymaga determinacji, inspiracji i wiedzy.

Pierwszym krokiem do stworzenia skutecznej kampanii e-mail marketingowej będzie zebranie informacji, a ten artykuł jest doskonałym miejscem na rozpoczęcie.Czytaj dalej, aby uzyskać najlepsze wskazówki i triki, które liderzy branży skutecznie wykorzystują obecnie we własnych kampaniach, prowadząc do wielkiego sukcesu.Opracuj spójny format i harmonogram e-maili marketingowych. Dzięki temu Twoi klienci dowiedzą się, kiedy i czego mogą się spodziewać. Znajdź profesjonalny szablon pasujący do Twojej firmy i używaj go za każdym razem. Powiadom swoich klientów o najistotniejszych informacjach na początku wiadomości e-mail.Aby mieć pewność, że Twoje e-maile nie wyłączają ludzi, zawsze proś o pozwolenie przed ich wysłaniem. Umieść przycisk subskrypcji na swojej stronie i zachęć stałych klientów, aby zapisali się również na swoich znajomych. Jeśli chcesz zachęcić ludzi do subskrybowania, możesz zamieszczać oferty tylko dla subskrybentów.Wysyłaj e-maile do osób, które Cię znają i poproś o powiadomienia. Wysyłanie wiadomości do osób, z którymi nie jesteś zaznajomiony, sprawi, że będziesz wyglądać jak spamer. Będą kwestionować, czy wiedzą, kim jesteś i czy to, co oferujesz, ma dla nich znaczenie. Może to spowodować, że po prostu usuną Twój e-mail, co jest tylko stratą czasu.Przed użyciem e-mail marketingu utwórz testową wiadomość e-mail i wyślij ją do znajomego lub członka rodziny. Twoja ukochana osoba może zobaczyć, jak wygląda wiadomość e-mail i przekazać Ci swoją opinię. W ten sposób, jeśli zajdzie potrzeba wprowadzenia jakichkolwiek zmian, możesz to zrobić przed wysłaniem e-maili do klientów.Wyślij swoim członkom link, w który muszą kliknąć, aby potwierdzić swoją subskrypcję na Twoją listę e-mailową. W ten sposób upewnisz się, że jest to coś, co chcą zrobić, i uchroni Cię przed otrzymywaniem skarg dotyczących spamu. Poinformuj swoich uczestników w swojej prezentacji, że będą musieli kliknąć link.Unikaj wysyłania dużych wiadomości e-mail marketingowych w okresie świątecznym. Jak korzystać z marketingu e-mailowego, aby rozwijać swój biznes?

Dzieje się tak, ponieważ ludzie zwykle są poza biurem, a nie obok swoich komputerów, więc nie zauważą Twoich e-maili.

Oczywiście powinieneś dostosować to do swojej grupy docelowej. Mogą to być e-maile o promocjach z okazji Czarnego Piątku lub inne kampanie na specjalne okazje.Jeśli używasz obrazów w biuletynach e-mail, umieść tekst po prawej stronie obrazów. Badania pokazują, że klienci znacznie częściej klikają link lub przycisk umieszczony po lewej stronie obrazu niż ten, który jest umieszczony w dowolnym innym miejscu na stronie.Oprócz korzystania z e-mail marketingu, włącz marketing SMS do swojej kampanii. Poproś klientów, aby zarejestrowali się w opcji SMS i wysyłali im wiadomości tekstowe, gdy są w drodze. Kiedy te dwie metody są używane razem, masz większą szansę na pozyskanie większej liczby klientów do zarejestrowania się w Twoim produkcie.Jeśli chodzi o wysyłanie skutecznych e-maili marketingowych, musisz być swoim największym krytykiem. Powinieneś przeczytać każdy e-mail, który dodasz do rotacji. Jeśli masz trudności z dokończeniem e-maila, jak możesz oczekiwać, że potencjalni klienci zainspirują się nim? Ponadto, utrzymuj zaangażowanie długoletnich czytelników, często dodając i aktualizując swoje e-maile.Nie zamieszkuj na stałe w skrzynkach swoich czytelników. Pamiętaj, że wysyłają e-maile z wielu powodów, od pracy po rodzinę. Prawdopodobnie dzielisz tę przestrzeń z innymi marketerami. Wysyłaj wiadomości wystarczająco często, aby pozostać na ich mentalnym radarze, ale więcej niż raz w tygodniu prawdopodobnie ich zdenerwuje i odbije się od srogich działań.Teraz, gdy wiesz, co robią eksperci, aby tworzyć kampanie e-mail marketingowe, które pomagają im w osiąganiu ich celów, możesz zaangażować się we własne projekty dotyczące obecności w Internecie. Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć swoje konta w mediach społecznościowych, czy sklep, wszystkie marzenia będą możliwe do zrealizowania teraz, gdy wiesz, co robisz!