Większość firm od przeprowadzek ma strony internetowe z listą swoich usług, historii usług, miejsc docelowych, do których Cię przeniosą, oraz w przybliżeniu ile to będzie kosztować.
To świetne miejsce, aby uzyskać podstawowe informacje i rozpocząć tworzenie listy potencjalnych firm, które chciałbyś wynająć. Ponadto większość firm poda dane kontaktowe, w tym adresy e-mail, umożliwiając zadawanie pytań i udzielanie pisemnej odpowiedzi. Większość osób, które znasz, przeprowadziła się raz lub dwa razy w życiu, więc zapytaj znajomych, rodzinę albo współpracowników, czy mogą polecić taką firmę lub czy istnieje firma, której nie polecają.
Obie listy są nieocenione przy wyborze przedsiębiorstwa do relokacji biura. Sprawdź ich artykuły, a w szczególności tablicę ogłoszeń, na której osoby będą publikować informacje o problemach firmy i ostrzeżeniach.
To świetny zasób i świetne miejsce do zamieszczania pytań i znajdowania odpowiedzi z pierwszej ręki. Jeśli witryna firmy nie ma podanego adresu ani informacji na temat licencji lub ubezpieczenia, nie należy jej wynajmować, ponieważ możemy trafić na nieuczciwe przedsiębiorstwo.
Rzadko zdarza się, aby firma nie miała żadnych niezadowolonych klientów, ale kluczem do sukcesu jest upewnienie się, że w przypadku reklamacji klient jest zadowolony z wyniku. Przeczytaj uważnie raporty, a jeśli myślisz o skorzystaniu z usług firmy, do której złożono zażalenie, zapytaj ich konkretnie o tę sprawę i sposób jej rozwiązania. W zależności od wagi skargi możesz zrezygnować z wynajęcia takiej firmy. Większość firm organizujących przeprowadzki biur Warszawa za optymalny czas na relokację uznaje dwa dni. Wskazane jest przeprowadzenie tego procesu w weekend, aby było jak najmniej przestojów w pracy biura. A aktywny udział wszystkich pracowników pomoże zjednoczyć zespół i wzmocnić ducha korporacji. Dzięki temu lepiej zorganizujesz działania, mające na celu usprawnienie przenosin do nowego miejsca.